استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته تنها صداست که میماند و متن پروفایل

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۰۹ ب.ظ

همراه هستید با عکس احساسی و متن سفارشی متنوع و عکسای آموزنده و یادداشت های تصویری جذاب، دانلود تصاویر متن دار نکته دار، جملات تصویری بسیار زیبا و بی نظیر با عنوان صداهای ماندگار واسه متن پروفایل، انواع جدیدترین تصاویر شیک و جمله عکسهای متن دار به روز فانتزی، تصویرنوشته های بامعنی و جالب با موضوع تنها صداست که میمونه مخصوص پروفایل، تصویرهای ناب و دیدنی جالب، تصویرهای عالی در کنار تکست های خواندنی و قشنگ و استاتوس های ویژه ی درخواستی راجع به صدای زیبا... ، طراحی شده در پاییز سال 1396.


عکس متن دار تنها صداست که می ماند


تنها صدایت که می ماند

و امان از صدای او

که ابدی شد در گوش من...

"فروغ فرخزاد"


********************************


هر روز صبح قبل از آغازم صدایت می پیچد در همهمه ی افکارم راست می گویند تنها صداست که می ماند...

********************************


میگویند : مرغیست به نام « آمـیــن » !مرغی آسمانی ؛در بلندترین نقطهٔ آسمان ،آنجا که بخدا نزدیکتر است می پَـرَد !و سخن می گوید !او شنوا ترین موجود ِ جهان ِ هستی است !هر چیز را که می شنود ،دوبـاره ،بنام فرد ِ گوینده ،آنرا تکرار می کند ! و آمین می گوید !این است که همهٔ آیین ها می گویند ؛مراقب کلامت باش !این است که می گویند ؛تنها صداست که می ماند ! ... این است که می گویند ؛دیگران را دعا کنید ! برایتان بهترینها را آرزو دارم...

********************************

میگویند تنها صداست که می ماند! صدایت میزنم؛ آرام،بادعا با اشک،با امید، با تمام وجودم! جوابم میدهی؛ با لبخند، بامهربانی با لطف با بنده نوازی! صدای امین گفتنت تا ابد در گوشم زنگ میزند. راست گفته اند تنها صداست که میماند تنها صدای #توست که میماند!


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی