استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته روز مبارزه با تروریسم با تکست های جالب

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ب.ظ

میتوانید دانلود کنید تصویرهای جدید دیده نشده راجع به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم برای پروفایل ، انواع عکس متن دار و استاتوس های کوتاه و زیبا، جملات تصویری و تصویرنوشته های مناسبتی همراه با تکست های به روز و آموزنده با عنوان 8 شهریور روز مبارزه با تروریسم ، عکس با متن سفارشی، عکسهای متنوع و مربوط با موضوع روز مبارزه با تروریست مخصوص پروفایل ، طراحی شده در این سایت طبق درخواست های مختلف شما عزیزان در سال 1396. با ما همراه باشید... 



روز هشتم شهریور، که روز مبارزه با تروریسم نام دارد، مصادف است با عملیات کم سابقه تروریستی نسبت به مقامات ارشد کشورمان در سال 1360 که به شهادت دو یار دیرین انقلاب و دو اسوه ی علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی، رئیس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر کشورمان و تنی چند از همراهان آنها انجامید.

این اقدام تروریستی که به دست عوامل ضد انقلاب وابسته به گروه های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و با هدف مقابله با اراده انقلاب ملت ایران و فروپاشی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران انجام شد، در میان سایر عملیات های تروریستی به دلیل شهادت نفرات اول و دوم دستگاه اجرایی یک کشور کاملاً بی سابقه به شما می آید.



تصور کن جهانی رو که توش زندان یه افسانه اس

تمام جنگای دنیا، شدن مشمول آتش بس

کسی آقای عالم نیست، برابر با هم اند مردم

دیگه سهم هر انسانه تن هر دونه ی گندم

بدون مرز و محدوده، وطن یعنی همه دنیا

تصور کن تو میتونی بشی تعبیر این رویا



آمریکا آدم باش:در مورد مبارزه با تروریسم هم یه خورده تحقیق کن...

****************************

«شهیدان عزیزمان مرحوم آقای رجایی و مرحوم آقای باهنر، حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام بودند. وقتی که اسم شهید رجایی و شهید باهنر می‌آید، مردم در ذهنشان نیست که فقط از دو شهید تجلیل می‌کنیم، می‌فهمند که یک جریان فکری و عملی و انقلابی است که مورد تجلیل قرار می‌گیرد(مقام معظم رهبری)».



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی