استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته چپ دستها روزتون مبارک با جملات زیبا

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۰ ب.ظ

آماده سازی و دانلود انواع عکس متن دار خیلی خاص و بسیار زیبا واسه سفارش های عزیزان به مناسبت (13 آگوست - بیست و دوم مرداد) روز جهانی چپ دست ها برای پروفایل، معرفی استیکرهای جذاب، تصویرنوشته های مناسبتی دیده نشده و خیلی جالب و استاتوس های ویژه با عنوان چپ دست ها روزتون مبارک مخصوص متن پروفایل، عکسهای خیلی قشنگ و به روز، تصویر همراه تکست های عالی و ناب، عکس با متن محشر و دیدنی راجع به تبریک روز چپ دست ها طراحی شده و تهیه شده برای شما خوش سلیقه های عزیز فقط در همین سایت. با ما همراه باشید...




جا داره که روز جهانی چپ دستان را به همه دوستان گرامی تبریک بگیم :)
چپ دستای عزیز روزتون مبارک باشه...




احتمال نابغه بودن چپ دست ها بیشتر است – 20 درصد اعضای MENSA ( انجمن افراد باهوش) چپ دست هستند.
بله دیگه ما اینیم هم باهوش هم هنرمند
روز جهانی چپ دست ها مبارک





چپ دست ها در رویارویی با هیجانات بهتر از همتایان راست دست خود هستند، به این دلیل به طور ذاتی در بازی های ویدئویی عملکرد خوبی دارند.
روزتون مبارک چپ دست های گل...



افراد چپ دست دارای تفکر واگرای بهتری هستند یعنی توانایی ارائه ی راه حل های بهتر و بیشتری را برای حل مسئله دارند.
چپ دست های عزیز روزتون مبارک...






خیلی از راست دست ها وقتی می بینن یکی چپ دسته میگن:
"آخی، چپ دستی؟"
"نوشتن با دست چپ سخته؟"
"چطوری با دست چپ مینویسین؟"
یاخیلی سوالای مسخره دیگه. خیلی موقع ها میخواستم در جواب اونایی که این حرفا رو میزدن بگم:آخه خنگ خدا مگه تو چه جوری با دست راست مینویسی منم همونجوری با دست چپ مینویسم. یا بعضی ها آدمو مسخره میکنن و روی آدم اسم هایی مثل "چپول،چپی و..."میذارن!
از این ها که بگذریم می بینیم راست دست ها به شکل خودخواهانه ای همه چیز رو باب میل خودشون ساختن مثل:
- جاچسبی: خیلی از جاچسبی هایی که جاخودکاری هم دارن سمت چپ آنها تا بالا دیواره دارد که با دست چپ امکان جدا کردن چسب وجود ندارد.
- رایانه:هرجا که بروید کیس کامپیوتر سمت راست قراردارد وخواه ناخواه مجبوریم از دست راست استفاده کنیم.
- صندلی های یک نفره: میدانیم که این صندلی ها میزشان سمت راست است.
- شیرآب:شیرهای جدیدی که به بازار آمده دستگیره شان سمت راست است.
- یخچال:در یخچال را نمیتوانید با دست چپ باز کنید.
- رانندگی ماشین:دنده ماشین در قسمت راست راننده قرار دارد، علاوه براین کولر، بخاری، ضبط وجاسیگاری ماشین هم در قسمت راست راننده قرار دارند.
- رقصیدن: رقص دانس رو دقت کردید بیشتر حرکاتش با دست راست انجام میشه.
- ساعت مچی:اگر بخواهید ساعتتان را تنظیم کنید باید از دست راست استفاده کنید.
- گاوصندوق: در گاو صندوق همیشه به سمت راست ودست راست باز میشه.
و خیلی چیزهای دیگه!

خوب البته ما چپ دست ها به این چیزها عادت کردیم.اما یک خوبی که این اختراعات راست دست ها داره اینه که باعث میشه ما از هردو دستمون استفاده کنیم و میدونید که استفاده ازهردودست موجب تقویت هوش وحافظه میشود!

تازه خیلی ازراست دست ها فکر می کنند از چپ دست ها سرترند! و یا چپ دست ها بدخط هستند! اما باید بگم دانشمندان به این نتیجه رسیدند که چپ دست ها انسان های خلاق تری نسبت به راست دست ها هستند وقادربه خیال پردازی فوق العاده ای می باشند. عده ای از دانشمندان هم معتقدند انسان های چپ دست کلا ازبهره هوشی بهتری برخوردارهستند. وهمان طورکه می دانیم خیلی ازانسان های بزرگ وباهوش چپ دست هستند مثل: آلبرت انیشتن، ایزاک نیوتن، چارلی چاپلین، لئوناردوداوینچی و... .

درمورد بد خطی هم باید بگم؛ دست خط اصلا ربطی به چپ دست یا راست دست بودن ندارد! البته قبول دارم که درانسان های چپ دست بدخط هم وجود دارد؛ اما خیلی ها با وجود چپ دست بودن خطی بسیارزیبا وبی نظیردارند، چرا جای دوربریم نمونه بارزش "خودم"
با همه این توضیحات و تفاسیر خیلی ها نمی دانند 22 مرداد برابر با 13 اوت روز جهانی چپ دست است و چپ دست ها برای خودشان سازمانی بین المللی نیز دارند.






چپ دستها اقلیتی هستند که کمتر از ۸% جمعیت جهان را تشکیل میدهند و من هم جزو آنها هستم. ظاهراً هر جا اقلیتی هست ما هم هستیم. خدا را شکر که طعم اقلیت بودن را بر ما چشاند تا هیچگاه از حق اقلیت چشم نپوشیم.زمانی فهمیدم در اقلیت هستم که در کنکور، در مقابل معلولیتها برای خودم در مقابل چپ دستی علامت زدم.زمانی فهمیدم در اقلیت هستم که دیدم انگشتان قدرتمندم تنها بر روی پیانو آکورد میزنند و دست ضعیفم، بار نواختن مانده آهنگ را تحمل میکند.
زمانی فهمیدم در اقلیت هستم که نتوانستم مانند خواهر و برادرم، با چاقو میوه پوست بکنم. هم اکنون هم که چاقوی دو لبه آمده، توان یادگیری من مانند سابق نیست!
زمانی فهمیدم در اقلیت هستم که باید چهار انگشتم را در سوراخ دستگیره قیچی وارد میکردم در حالی که به اندازه یک شصت جا داشت!
زمانی فهمیدم در اقلیت هستم که در ترسیم اشکال هندسی، درجه بندی خط کش مدام در زیر انگشتانم گم میشد.
زمانی فهمیدم در اقلیت هستم که دیدم دستم به راحتی دیگران در جیب پیراهنم نمیرود.
زمانی فهمیدم در اقلیت هستم که انگشتم بر روی دکمه دوربین میلرزید. چون دست راستم بر روی دکمه قرار گرفته بود.
زمانی فهمیدم در اقلیت هستم که روی صندلی های تکی نمیتوانستم صاف بنشینم.
وقتی خواستم با برنامه های حسابداری کار کنم، فهمیدم که تمام اعداد صفحه کلید را بی رحمانه زیر دست راست گذاشته اند. هنوز هم با هر کلیک چپ روی ماوس، اقلیت بودن به یادم میآید.
زمانی که فهمیدم در اقلیت هستم، همزمان فهمیدم که باید اقلیت بودن را پذیرفت. بیشتر که فکر کردم فهمیدم که در گروههای اقلیت دیگری نیز عضوم. فهمیدم که در جامعه، مذهب، جهان، تمدن و … نیز جایگاه اقلیت را اشغال کرده ام. و پذیرفتم که این زندگی حداقلی را بپذیرم، بسوزم و بمیرم.



برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی