استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دیدن مرده ای که گریه می کند

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ق.ظ

اگر کسی خواب ببیند مرده ای در حال گریه کردن و یا زاری کردن است دلیل بر اینکه قسمتی از مال و یا قروتش را بخاطر شریک شدن در معامله و یا شروع کاری اشتباه از دست میدهد زیان مالی مبتلا شدن به بیماری و یا دست و پنجه کردن با مشکلات مالی و دنیوی تعبیر خواب گریه کردن مرده ها در خواب است

به دنبال سعادت و خوشبختی می گردی، در حالیکه نمی دانی خوشبختی حقیقی همان چیزی است که در اختیار تو قرار دارد و تو روش استفاده از آن را نمی دانی. فرصت ها را غنیمت شمار، چرا که دقایق رفته را بازگشتی نیست. به خود بیا و تصمیمات خود را عاقلانه اتخاذ کن و به آینده ای روشن امیدوار باش.به دنبال سعادت و خوشبختی می گردی، در حالیکه نمی دانی خوشبختی حقیقی همان چیزی است که در اختیار تو قرار دارد و تو روش استفاده از آن را نمی دانی. فرصت ها را غنیمت شمار، چرا که دقایق رفته را بازگشتی نیست. به خود بیا و تصمیمات خود را عاقلانه اتخاذ کن و به آینده ای روشن امیدوار باش.

ابن سیرین میگوید وجود اشتباهات بزرگ و کوچک در زندگی بیننده ی خواب دلالت اصلی برای تعبیر خواب گریه کردن و یا ناراحت بودن مرده ها در خواب های ماست یعنی میتوان گفت دیدن ناراحتی و یا گریه زاری و بی تابی مرده ها نوعی هشدار و یا نوعی احتیاط برای بیننده ی خواب میباشد

تعبیر خواب مرده ی زن گریه کند؟

در میان تمام دلبران، دل تو پای بند یک نفر است که حتی فکر دل کندن از او را هم نمی توانی بکنی. این علاقه تا حدی است که تو حتی دوستان او را نیز به خاطر او دوست می داری. نیت تو نسبت به او پاک است. خدا نیز تو را یاری خواهد کرد تا به وصال او برسی و با سعادت و شادکامی زندگی کنی.

تعبیر خواب گریه مرد مرده

اکنون که به یاری خدا و لطف او به مراد دل خود رسیده ای به سرزنشها و طعنه های دیگران اعتنا مکن و از مشکلات راه مهراس. حرف دل خود را نزد هر کسی به زبان نیاور که آنها محرم راز تو نیستند. به شکرانه آنچه به دست آورده ای سعی و تلاش خود را چند برابر کن تا زندگیت هر روز زیباتر شود.

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی