استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر دیدن طوطی سبز سخنگو در خواب

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۹ ب.ظ

حرف زدن طوطی هایی با رنگ سبز در خواب های ما به نشانه ی مسافرت تفریحی و یا تفریح امده است جابر مغربی میگوید اگر دیدی طوطی سبز رنگ و زیبایی را در خواب دیدی خودت را برای رفتن به سفر اماده کن دیدن طوطی های سبز در هر شرایطی در رویاهای ما به معنی گشتن و یا خارج رفتن از خانه است

تعبیر خواب طوطی سبز در داخل قفس چیه؟

بعضی اوقات تغییر مخرب غیر قابل پیش بینی و آن قدر درد آور است که به نظر نمی رسید، با پشت سر گذاردن ان ها انسانی قوی تر و بهتر می شویم. اهمیتی ندارد که بعضی از چیزها چقدر مخرب هستند یا شما احساس می کنی که زندگی بر علیه تو است. ارزیابی مجدد از امور داشته باش و امیدوار باش، اغلب یک مسیر جدید می تواند فرصت تازه ای ایجاد کند که هرگز خواب آن را هم ندیده ای، اگر به فکر نقل و انتقال خانه هستی، با مشکلاتی در این خصوص برخورد خواهی کرد.

تعبیر خواب طوطی سبز رنگ در دست مرده چیه؟

به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

تعبیر خواب پرواز دادن و یا فرار کردن طوطی سبز چیست؟

اگر دیدی طوطی سبزی را رها میسازی و یا آن را در آسمان مشاهده میکتی دلیل بر اینکه یکی از دوستان صمیمی تو بزودی ازدواج میکند و حاصل ازدواج ایشان یک فرزند پسر است

تعبیر خواب هدیه گرفتن یا هدیه دادن طوطی سبز چیست؟

زمان امتحان کردن تمام عوامل، پایان دادن به یک دوره یا مرحله زندگی تان و فرصت های کاملاً جدید است. یک فرصت بوجود خواهد آمد که نباید از آن فرصت چشم پوشی کرد، ممکن است برای دستیابی به آن سخت و با مشکلات باشد، اما زندگی تان را تغییر خواهد داد و بهتر خواهد کرد از موفقیت خود و نتیجه کوشش های گذشته لذت خواهید برد. اتفاقات سریع بوجود می آیند و نتیجه زودتر از آنچه که انتظار داری حاصل خواهد شد.

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی