استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن شوهردار

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ق.ظ

اگر زنی که شوهر دارد خواب ببیند که دوباره ازدواج میکند و در کنار دامادی است به چه معنی است؟و چه تعبیری دارد؟ابراهیم کرمانی میگوید باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.اگر زنی شوهر دارد ببیند که لباس عروس بر تن دارد و چهره ی داماد نیز برایش اشنا باشد و او را بشناید عزیزی را در اینده از دست خواهد داد

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن شوهر دار ابن سیرین

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد! اگر او را بشناسد دچار غم و اندوه شود و با مشکلات فراوانی رو به رو میشود

تعبیر خواب ازدواج زن شوهردار با مرد دیگر دانیال

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

تعبیر خواب ازدواج زن شوهردار با مرد مرده

در زندگی عاطفی تو تحول مهمی رخ می‌دهد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. بهتر است به این تغییر خوش‌بین باشی و با فکری آسوده و نگاهی دقیق آن را بررسی کنی.

تعبیر خواب ازدواج زن متاهل حضرت امام صادق (ع)

با یکسری مشکلات مالی روبرو می‌شوی اما آنقدر پیش پا افتاده است که برای تو مشکلی بوجود نمی‌آورد. پس نگرانی و دلشوره را از خود دور کن و با توان و نیرو به کارهایت ادامه بده.

تعبیر خواب عروسی زن متاهل

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

ابراهیم کرمانی میگوید در هر حال دیدن خواب ازدواج مجدد زن های شوهر دار نیکو نیست و به نشانه ی جدائی - هرج و مرج - حسادت - رنج و زحمت و تحمل خسارت میباشد.

مطلب جدیدتر :

  • با سلام تشکر از شما
    من خواب دیدم که توی یه خونه بزرگ مراسم عقد من هست و من لباس سفید و چادر سفید سرم کردم ولی من درواقعیت با همسرم قهر هستم نزدیک نه ماهه و در خواب هم این موضوع رو میدونم که همسر دارم و هنوز دوسش دارم و طلاق هم نگرفتم اما با ابن اقا که نمیشناسمش مبخوام عقد کنم و من به همه و این اقا میگم که من هنوز طلاق نگرفتم من نمیتونم با شما ازدواج کنم اما ابن مرد بهم گفتن که شما نزدیک یه ساله از هم جدایید و عقد نکاح به کل باطل هستو مبتوتید ازدواج کنید اما من کاملا ناراحت و ناراضی ام دلبل اینکه چرا مرایم برگذار شده رو نمیدونستم برای همین قبل از عقد خودم رو زدم به غش کردن که ببینم این مرد واقعا خوبه یا نه که این اقا بعد از غش کردن من ناراحت شد و من توی خواب همه چی رو بهم زدم و از خواب بیدار شدم لطفا تعبیر خوابم رو برام بگویید ممنون میشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی