استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب شیشه پنجره شکستن

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ

جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی تعبیر خواب شکسته شدن شیشه های پنجره میباشد اگر دیدی کسی شیشه پنجرتان را میشکند روشنی عقل و هوش و دانش است اگر خودت شیشه های پنجره ای را در خواب شکستی به استعداد فوق العاده ای میرسید جابر مغربی گفته است شکستن شیشه های خانه در خواب های ما یا کار و زیان بار، با متانت و صبر از شرش خلاص شوید اگر همسرت بر اثر عصبانیت شیشه را شکست دشمنی و خیانت است اگر فرزندانت شیشه های پنجره ای را شکستند  نشانگر داشتن پشتکار و دوراندیشی بطور کلی ابن سیرین و جمعی از معبران یک نظر واحد را برای تعبیر و یا معنی خواب شکستن و فرو ریختن شیشه های خانه اورده اند

احساس می کنی به یک نظم و تعادل در زندگی نیاز داری و واقعاً در حال رسیدن به این آرامش هستی، چنانچه نظیر از هم پاشیدن یک رابطه یا مشکلات مالی داشته ای، مجدداً آرامش برقرار خواهد شد. به هر حال چنانچه هنوز مشکلاتی را تجربه می کنی، الان زمان آرامش، کنترل مراقبت و صبوری است، به زودی حس خواهی کرد که زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت.

تعبیر خواب شیشه پنجره شکسته دانیال

کارت ها می گویند بیشترین چیزی که می خواهی و نمی توانی داشته باشی نظیر یک میوه ممنوع که تو را بیش از هر چیزی وسوسه می کند یا می توانستی داوطلب آن باشی. اما می دانی که آن یک انتخاب بدی است به هزار دلیل، بله شما به دنبال خوشی و لذت هستید، فقط مراقب باش که به دنبال چه چیزی هستی.

شکستن شیشه ها و فرو ریختن تکه های شیشه از خانه روی سر مرده چیست

ترس داری که دنیای تو به هم میریزد، تغییرات ناگهانی و قطع رابطه ای را تجربه می کنی که نمیدانی چه کار بکنی، شاید بطور ناخود آگاه انتظار راه حلی را داری اما نمیدانی سرانجام کار به کجا می انجامد. این تغییر را بعنوان یک فرصت برای شروع تازه در نظر بگیر. اگر بفکر خرید یک دارایی یا نقل مکان هستی اقدامات تو خنثی می شود.

اگر کسی خواب ببیند که تمام شیشه های خانه با زدن سنگ از طرف بیرون خرد میشود و روی سر اعضای خانواده میریزد و بر اثر این اتفاق چند نفری مجروح میشوند به نفسری است که در پایین امده است

به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

تعبیر خواب ریزش سقف خانه ی قدیمی و یا نو

زمان درو (برداشت محصول) است، به یک دوره خوشی و خوشبختی وارد می شوی، انرژی خلاق تو زیاد است، بنابراین اگر به فکر تشکیل یک خانواده، یک شغل جدید یا یک کار هنری هستی، الان زمان مناسبی است. آرام باش و از زندگی لذت ببر.

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی