استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب شیر دادن دختر باکره به نوزاد دختر

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد دختر خود که با کره باشد چیست؟ابراهیم کرمانی میگوید آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

همچنینی ایشان میگویند اگر دختر و یا زن مجردی خواب ببیند که به یک یا دو نوزاد دختر شیر میدهد و پستانش شیر کم یا زیاد داشته باشید به معنی این است که

احساس می‌کنی هر چه تلاش می‌کنی و زحمت می‌کشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را کم کنی خواهی دید که وضعیت خوبی داری.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد توسط دختر مجرد (ابن سیرین)

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

اگر دختر مجردی خواب ببیند به نوزاد و بچه ای با جنسیت دختر در حال شیر دادن هست و از یکی از سینه هایش شیر زیادی خارج میشود و نوزاد تمایلی به خوردن آن ندارد به معنی این است که

وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یک دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ کاری نباید شتاب به خرج داد.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد دختر خود دانیال

در صورتی که زن و یا دختری مجرد چنین رویایی را ببیند بهتر است

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد توسط دختر

 تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

برای دیدن سایر مطالب مرتبط روی لینک زیر کلیک کنید

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد پسر

  • سلام
    دیشب دختر مجردی خواب دیده که بیرون یه بچه شیرخوار کوچیک رو میبینه و باخودش میاره خونه.تو خونه حس میکنه که بچه گرسنش هست و میخواد به بچه شیر بده و بچه شروع میکنه به مکیدن سینش اما دختر نگاه میکنه به سینش و با خودش میگه من که شیر ندارم این بچه مریض نشه و بعد هم با بچه شروع میکنه به بازی کردن و بچه با ذوق شروع میکنه به بازی و خنده که خانواده دختر میان و مخصوصا خواهر دختره مشکوک نگاهش میکنه که دختر با عصبانیت میگه چیه فکر کردی دزدیدمش؟تو خیابون تنها پیداش کردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی