استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته روز جهانی محیط زیست + متن

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ

آماده سازی و دانلود عکس و تصویرنوشته های مناسبتی خیلی خاص و بسیار زیبا و جدید با موضوع پانزدهم خرداد روز جهانی محیط زیست مخصوص پروفایل، عکس متن دار جالب و آموزنده، جملات تصویری به روز و قشنگ و انرژی دار با عنوان تبریک روز جهانی محیط زیست واسه پست های اینستاگرام و تلگرام و پروفایل به مناسبت روزهای خاص، استیکرهای ناب و دیده نشده، عکس با متن خوشگل، تصاویر همراه با تکست های عالی راجع به 15 خرداد روز محیط زیست ، طراحی شده طبق سلایق و خواسته های شما بزرگواران، تهیه شده مخصوص شما عزیزان فقط در همین سایت. همچنان با ما همراه باشید.


هر سال ۵ JUNE برابر با ۱۵ خرداد در سراسر جهان با عنوان روز جهانی محیط زیست گرامی داشته می‌شود.

تاریخچه روز جهانی محیط زیست به سال ۱۹۷۲ بر می‌گردد. در آن سال برای اولین بار، سازمان ملل متحد کنفرانسی را با موضوع انسان و محیط زیست در شهر استکهلم سوئد برگزار کرد. همزمان با برپایی این کنفرانس، مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ای را تصویب کرد که منجر به تشکیل UNEP (برنامه محیط زیست سازمان ملل) شد.

هر ساله در ۵ JUNE در سراسر جهان UNEP مراسم ویژه‌ای را به مناسبت این روز برگزار می‌نماید. مراسم این روز می‌تواند به اشکال مختلف باشد، مثل راهپیمایی‌های خیابانی، همایش‌های دوچرخه سواری، نمایش، مسابقات نقاشی و مقاله نویسی در مدارس، درختکاری،‌ فعالیت‌های مربوط به بازیافت، پاکسازی و غیره.

هدف از نامگذاری این روز، افزایش آگاهی مردم و دولت ها برای حفظ محیط زیست و ترغیب مسئولان به اتخاذ تدابیری برای مقابله با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌ است.


*************************


چه روز ها که زمین در انتظار
یک جرعه آب چشمش به دهان کویر خشک
و امیدش به خدا بود
ولی آسمان در کمال بی نیازی و با آرامش
به زمین می نگریست که چگونه زمین در عططش می سوزد
حق با رفتار آسمان بود
آسمان خدا را داشت و زمین ما را
 روز محیط زیست گرامی باد

*************************

بازیافت بسیاری از مواد زاید، ضمن کاهش استفاده بشر از منابع طبیعی محیط زیست، از تبدیل این مواد به عوامل مضر زیست محیطی جلوگیری می کند.
روز محیط زیست مبارک باد

*************************

زمین خسته خسته ٬ زمین بسته بسته
زمین مثل من روی چشمت نشسته
زمین خوب ٬ زمین بد٬ زمین باغ و باران
زمین خورده اند در تو خیل خماران
 روز محیط زیست گرامی باد

*************************

چیزی از زمین باقی نمانده؛ نه پونه ای، نه بابونه ای، نه دلخوشی به اطلسی و بهاری شکفته. زمین، در نیمه راه خویش، به زانو درآمده است؛ لباس خاکی اش را به تن کرده است و می چرخد بر مدار تباهی.
  روز محیط زیست مبارک باد



برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی