استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته دعای روز اول رمضان برای پروفایل

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

دانلود عکسهای جدید و تصویرنوشته های به روز و مذهبی و جالب با موضوع دعای روز اول ماه رمضان واسه پروفایل، متن دعای روز اول رمضان با معنی، مطالب عارفانه و ناب، استیکرهای جذاب، عکس متن دار طراحی شده و بسیار زیبا با عنوان دعای روز اول ، عکس با متن، جملات تصویری مخصوص پروفایل و پست های اینستاگرام و تلگرام در مورد دعای روز اول ماه مبارک رمضان، طراحی شده در این سایت برای شما عزیزان روزه دار و گرامی.


خدایا دلم خوش است به:

سفره اے که پهن کرده اے
و بدون منت به همه مےبخشے!

به بخشنده بودنت و اینکه مرا
مےبخشے و در آغوش مےگیرے!

به قدرتت که از عدم
زندگے مےآفرینے

مےگویم:خدایا شکرت


*****************************


از ابن عباس روایت کرده اند: که حضرت رسول صلى اللّه علیه و آله براى روزه هر روز ماه مبارک رمضان فضیلت بسیار بیان فرمود و برای هر روز دعاى مخصوصى با فضیلت و ثواب بسیار براى آن ذکر کرد که ما به بیان اصل دعا اکتفا میکنیم:

دعای روز اول ماه رمضان:

اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِیَامِی فِیهِ صِیَامَ الصَّائِمِینَ وَ قِیَامِی فِیهِ قِیَامَ الْقَائِمِینَ وَ نَبِّهْنِی فِیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغَافِلِینَ وَ هَبْ لِی جُرْمِی فِیهِ یَا إِلَهَ الْعَالَمِینَ وَ اعْفُ عَنِّی یَا عَافِیا عَنِ الْمُجْرِمِینَ
«خدایا! در این روز روزه‌ام را چون روزه‌داران حقیقی و عبادتم را چون عبادت پرستندگان واقعی قرار ده. در این روز از خواب غفلت بیدارم کن و گناهانم را ببخش ای پروردگار جهانیان و از من در گذر ای آن که آمرزنده گنهکارانی!»


برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی