استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته روز جهانی موزه و میراث فرهنگی برای پروفایل

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ب.ظ

دانلود عکس متن دار به روز و فرهنگی و واقعا زیبا و دیدنی با موضوع 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی ، مجموعه متنوع و جالب از جملات تصویری جدید با عنوان روز جهانی موزه گرامی باد مخصوص پروفایل، انواع تصاویر همراه با تکست های جذاب، استیکرهای شیک، عکس و متن عالی و ناب راجب تبریک روز جهانی موزه ، طراحی شده در این سایت.


عکس نوشته روز جهانی موزه و میراث فرهنگی


عکس پروفایل تبریک روز جهانی موزه


میراث امروز ما

حق آیندگان نیز هست...


عکس و متن راجب روز جهانی موزه


عکس درباره روز جهانی موزه


«موزه‌ها ابزاری مهم برای تبادل فرهنگی، غنی‌سازی فرهنگی و ایجاد درک متقابل، همکاری و صلح میان مردمان است».  چرا که فرهنگ و تمدّن هر قوم و ملّتی از طریق اشیاء و وسایلی که در موزه ها جمع آوری شده، شناخته می شود. از راه های شناخت اقوام گذشته و آشنایی با نحوه زندگی آن‌ها، از طریق موزه ها به دانش آموزان و دانشجویان آموزش داده می شود. تاریخ، حافظه زنده جمع است و بی آن، بشر فاقد شناسنامه خواهد بود. این حافظه و شناسنامه، ابزار ویژه خود را دارد که به صورت دست افزارهای سنگی و فلزی تراشیده و نتراشیده، ساخته و ناساخته، تندیس ها و یادمان های کوچک و بزرگ، سنگ نوشته ها، مکتوبات و حتی روایات شفاهی و فرهنگ عامه جلوه می کند و بشر از دیرباز در گردآوری و نگاهداری آن ها کوشیده است. موزه، یکی از مکان هایی است که بشر برای حفظ این دستاوردها به کار می گیرد و آن را چنین تعریف می کنند: «ساختمانی عمومی است (متعلّق به دولت یا در اداره دولت) که آثار هنری در آن نگاهداری می شود. به عبارت دیگر، مؤسسه ای است که به بهترین شکل، پدیده های طبیعی و کارهای بشری را نمایش می دهد. موزه به حفظ شناسنامه بشر و تقویت حافظه جمعی کمک می کند و در نتیجه، به صورت رکن عمده ای از تاریخ در می آید».
روز جهانی موزه
روز جهانی موزه، فرصتی بسیار عالی برای ملاقات فعّالان حرفه‌ای در زمینه موزه‌ها با عموم مردم علاقه‌مند به این حوزه است. به تعریف ICOM، «موزه‌ها، قلب ملت‌ها و مؤسساتی است که به جامعه خدمت می کنند و در توسعه آن نقش دارند». هر سال کمیته مشورتی ICOM موضوعی را پیشنهاد می‌کند تا حضور و سهم موزه‌ها را در جامعه پررنگ‌تر کند. موضوع پیشنهادی امسال: «موزه‌ها وسیله‌ای برای هم‌نوایی اجتماعی» است. «هم‌نوایی» مفهومی است که هم برای بشریت و هم برای معرفی فرهنگ‌های شرقی اهمیت دارد. اساس هم‌نوایی اجتماعی گفتگو، بردباری، هم‌زیستی و توسعه است که مبتنی بر کثرت‌گرایی، تفاوت، رقابت و خلاقیت می باشد. اساساً هم‌نوایی اجتماعی به معنای «توافق در عین حفظ موجودیت فردی، و به‌دنبال وجوه اشتراک در عین حفظ تفاوت‌هاست». روز جهانی موزه‌ها هجدهم ماه می(28اردیبهشت) است. مدّت زمان آن می‌تواند شامل یک روز، یک هفته و یا تعطیلات آخر هفته باشد.


دانلود عکس در مورد روز جهانی موزه


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی