استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل اسم تینا

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ

دانلود استیکر و عکس نوشته های اسم تینا جملات تصویری و متن دار زیبا و جدید اسم تینا مناسب برای پروفایل و یا لوگو در تلگرام، انواع مختلف مدل ها و طرح های قشنگ و دیده نشده از اسم تینا با موضوعات فانتزی، گرافیکی، اشکال شیشه ای و طراحی های سه بعدی خاص و شیک واسه اسم تینا را میتوانید با کیفیت عالی و بالا دانلود نمایید.

 

عکس پروفایل اسم تینا

 

همچنین شما عزیزان میتوانید سایر کارهای تزیین و طراحی را برای اسم تینا و با مدل های یخی، عاشقانه و حک شده در قلب با رنگ های دیدنی و خوشگل در قسمت نظرات سایت سفارشی و درخواست نمایید. انشاءالله در آینده نزدیک قصد داریم تا تمامی تصاویر اسم تینا را به صورت فونت های فارسی و انگلیسی و حتی به سایر زبان ها مثل فرانسوی کره ای و ژاپنی و در انتهای همین اضافه نماییم.

طراحی جدید اسم تینا esm tina

این مطلب از سایت را با این مضمون دنبال کنید (aksneveshte esm tina)

جهت مشاهده عکسهای بیشتر و جدیدتر روی لینک زیر کلیک کنید

استیکر

لوگوی اسم تینا

 

 

  • تینا ، از نامهای اصیل ایرانی است ، این نام از زمانهای قدیم ( زمان کوروش هخامنشی ) در بین ایرانیان رایج بوده است ، تینا  ، الهه عشق  و  به معنی ناز و ادا ( عاشق نوازش )  است ، و در مواردی به عنوان نماد ی از عشق به گل سرخ  نیز تعبیر شده است ، تینا  از محدود اسمهایی است  که به صورت آوایی  و با بیانی یکسان در زبانهای مختلف دنیا وجود دارد  ،  ودر واقع  یک  اسم بین المللی است  ، که در هر زبان  معانی مختلفی دارد :


    تینا در زبان فرانسوی به معنای ملکه مهربان ،
    در زبان کردی به معنی دختر تنها ، در زبان اسپانیایی به معنی عشق ، در لاتین ، اسم گلی در اعماق اقیانوس و در زبانهای ایتالیایی و آلمانی به معنی سرسبزی و طراوت است .

    در زبان عربی نیز این نام وجود دارد ، در این زبان ،  تینا از تین گرفته شده  ،  بطوری که خداوند  در سوره تین می فرمایید  والتین و الزیتون  ،  که در لغت تین به معنی انجیر می باشد  و در جایی نیز به نام کوهی در دمشق و در حدیثی از پیامبر به شهر مدینه تعبیر شده است . باید توجه داشت که در زبان عربی هم کلمه تین و هم  کلمه طین وجود دارد ، که حالت اول به معنی انجیر و در حالت دوم به  معنی گل (خاک و آب ) است و نباید آنها را با هم اشتباه گرفت .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی